Nos, eljött ez a nap is. Véget ért egy számomra november óta tartó verseny, a TENSI világutazó-kereső játéka a vetélkedős döntővel. Az alábbiakban ennek a március 12-i délutánnak a krónikáját olvashatjátok, de még inkább nézhetitek. Merthogy ez alapjában véve mégiscsak egy videoblog. A kamerát Diós Dániel tartotta a kezében, és mivel ő az én ismerősöm, a videók (amellett, hogy kép- és hangminőségben nem a legjobbak) erősen Bálint-központúak. Ez van.

Katt, és itt a tudósítás képekkel és rengeteg videóval!

 

A verseny első fordulójára a kisfilmemet november 2-án forgattam le, 140 nappal később pedig a verseny döntőjére voltam hivatalos. Az első filmem rengeteg szavazattal, de végül a TENSI döntése értelmében 131 jelentkező filmje közül jutott be a legjobb százba. A második kisfilmem, amibe a két évvel ezelőtti amerikai utam emlékeit igyekeztem belesűríteni (a blogom olvasói a teljes 39 részes "Bálint menni Amerika"-naplót megtalálják kicsit  lejjebb görgetve), végül 418 szavazattal a 4. helyen zárt, amivel tizenhat társam mellett bekerültem a 17 fős vetélkedős döntő mezőnyébe. A döntőt a BGF egyik aulájában rendezték meg és így hangoltunk rá:

 
Döntő, 1. rész:
A döntő két részből állt. Az első fordulóban minden játékos (Gyémánt Balázs, Gyimesi Orsolya, Gyukin Milován, Katona Richárd Imre, Kazinczi Nóra, Kovács Viktória, Magyar Zoltán, Németh Flóra, Parádi Gergely, Ratkai János, Szalai Oszkár, Szirmai Judit, Tóth Bálint, Török Petra, Vakhal Annamária, Végh Szilvia) sorszámot húzott. 
 
 
 
Eltereltek bennünket egy pihenőszobába, majd onnan 4-5 percenként egyvalaki elment a felkészülő szobába. Ott megkapta a feladatot, 1-2 perc alatt felkészült, majd előadta a produkcióját a zsűri előtt. Na de, hogy mi is volt ez? Az első fordulóban minden játékosnak 1 percben kellett angolul bemutatkoznia, majd 1 percben kellett mesélnie arról, miért ő lenne a legjobb világutazó, végül 1 percben kellett arról mesélnie, mi számára az álomút, hová menne el legszívesebben. Persze ezt minél ötletesebb, szórakoztatóbb formában. Hát íme.
 
Zsűri köszöntése, sorszámhúzás, majd Szirmai Judit:
 

 

Ratkai János, Török Petra (angol), Vakhal Annamária:

 

Magyar Zoltán, Gyimesi Orsolya, Németh Flóra:

 

Parádi Gergely, Kovács Viktória, Gyukin Milován:

 

Gyémánt Balázs, és a helyszínen is, és azóta is sok visszhangra lelt bemutatkozással Tóth Bálint, avagy hogyan lehet három, angolul is értelmetlen mondattal sikert elérni.

 

Miután lementek a bemutatkozások, ki kellett töltenünk egy totót, majd a zsűri tagjai egyénenként értékelték a játékosok filmjeit nyilvánosan. Ez látható alább, illetve az első rész utáni eredményhirdetés. Mert hogy a zsűri tagjai a korábbi két film, a bemutatkozások és a totó alapján pontoztak, és a 17 főből a legtöbb pontszámot kapott 5 fő került be az este második részébe, a szuperdöntőbe.

 
Én így vártam a nevemre
 
Döntő, 2. rész:
Csak a rend kedvéért a továbbjutók: Gyémánt Balázs, Gyimesi Orsolya, Németh Flóra, Parádi Gergely, Tóth Bálint. Sorszámokat húztunk, majd a szokásos pihenőszoba-felkészülőszoba után jöttek a szituációs feladatok. Az elsőben az volt az alaphelyzet, hogy a szállodai szobában találunk egy hullát, és ki kell cserélni a szobát. Erre két perc állt rendelkezésre, valamint egy kifejezetten segítőkész portás. :o) A portást egy színész alakította, akinek a nevére nem emlékszem, a lenti videóban pedig csak Balázs produkciója nem látható - egyedül ő tudta megoldani a feladatot: elterelte a portás figyelmét, majd a háta mögött kicserélte a kulcsokat.
 

 

A második feladatban egy videóról (ahol egy béna csávó szörfözni tanult) kellett írnunk egy blogbejegyzést 4 perc alatt, majd felolvasni. Ebből a fázisból csak az én produkcióm van meg, de a legutolsó feladatból mindenkié.

Itt egy mobiltelefonreklám videóját kellett kommentálni egy percben. Az est szépséghibája velem esett meg, mert a "segítők" a felkészülő szobában nekem azt mondták, hogy egy kommentet kell írnom. Kommentet, ami 2011-ben magyarul hozzászólást jelent. Így történt meg az, hogy én szépen leültem, megvártam, amíg a film lepörög, majd utána felolvastam a velős kommentemet. Apa is azzal fogadott utána, hogy "Mi van, feladtam?", mert hogy azt hitte én itt fogok virítani, mert gyerekkoromtól kommentátornak készülök. Hát, én virítottam volna... A többiek viszont viccesek voltak, nézd végig! :o)

 

Eredményhirdetés:

Az első rész után úgy fogalmazott Buza Sándor műsorvezető, hogy a legjobbak közül is az öt legjobb került a szuperdöntőbe. Én már előbb is úgy fogalmaztam, hogy inkább a legtöbb pontot kapó jutott tovább. A szuperdöntőt viszont kétséget kizáróan a legjobb és a feladatra leginkább alkalmas személy nyerte meg. Mind videóban, mind szóban, mind kiállásban, mind ötletességben, mind humorban topon volt, korrekten versenyzett, emellett még jó fej is: GYÉMÁNT BALÁZS.

 

Hát, ennyi volt ez a játék. Novemberben az én videómmal indult, és majdnem az én nevemmel is végződött. Cseppet sem vagyok csalódott, mert tudom, hogy Balázsnál remek helyen van a nyeremény, és lesz még lehetőségem bizonyítani. Még az se biztos, hogy egy játékban - de erről majd a megfelelő időpontban :o) Köszönöm mindenkinek, aki támogatott valahogyan, legyen akár fészbukjúzer, email-lel szavazó, kommentelő, buzdító, a reklámozásban segítő; újságíró, aki cikket írt rólam, de nem utolsó sorban a TENSI csapatának, aki pályát adott nekünk, hogy focizhassunk.

Az aranygól Balázsé lett, róla még sokat fogunk hallani, a majdani blogját pedig lájkoljátok, kommenteljétek, a videóit nézzétek és osszátok meg. És akkor álljon itt végezetül Balázs két bemutatkozó filmje (ez blogtörténeti pillanat, nem volt még olyan videó a grafi.blog.hu-n, amiben én nem vagyok benne, de ez ilyen):

Címkék: utazás pályázat tensi avilagmasodiklegjobballasa

A bejegyzés trackback címe:

https://grafi.blog.hu/api/trackback/id/tr922739472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása